banner

 

עורך דין פלילי

דירוג עורכי דין מובילים בתחום הפלילי

בשנים האחרונות, אנו רואים כי הותר לעורכי דין להשתמש במדיה הפרסומית ובאינטרנט לקידום משרדיהם. הפרסום מתבצע, בהתאם לכללי האתיקה המקצועית, שנקבעו באמצעות לשכת עורכי הדין בישראל. ניתן למצוא גם דירוג עורכי דין מובילים בתחום הפלילי, מה שמאפשר לאנשים המחפשים עו"ד מוביל בתחום זה שייצג אותם במשפט הפלילי. כך גם בשאר התחומים המשפטיים השונים ותת התחומים של עורכי דין המתמחים בנושאים השונים ועשויים לשרת נאמנה לקוחות רבים.  יש לדרג את עוה"ד הפלילי, על פי הוותק שלו והצלחותיו במשפטים הפליליים בהם ייצג לקוחות שונים בהצלחה.

ריבוי עורכי הדין בארץ מקשה עלינו את הבחירה- מה עושים?

בישראל ישנה בעיה של ריבוי עורכי די, גם בתחום הפלילי. הבחירה עשויה להיות קשה ולכן, מומלץ לבדוק ברשת בתחום דירוג עורכי דין מובילים בתחום הפלילי, יש לבדוק לגבי עורך הדין בו אתם מעוניינים כי ייצג אתכם לעומק, כגון כמה זמן קיים המשרד, אם היה משפט ידוע ומורכב תחום הפלילי שהיה אף מתוקשר בעיתונים, שהצליח בו.  ככל ששמו של עוה"ד יהיה מוכר יותר, כל מחירו יהיה גבוה יותר ואת העובדה הזו כולנו מכירים. אם מדובר במשפט פלילי מורכב, כדאי כמובן לשכור את שירותיו של עו"ד מוכר וללכת  בדרך בטוחה יותר, מש כשם שאנו בוחרים כל בעל מקצוע שהוא יקר יותר בגלל המקצועיות  והנומיטין שלו.  

כמה טיפים לבחירת עו"ד פלילי בדירוג עוה"ד

ישנם טיפים חשובים להצלחה בבחירה מתוך דירוג עורכי דין מובילים בתחום הפלילי, למשל, כאשר אתם מגיעים לפגישה במשרד שבחרתם, אך עוה"ד מעביר את התיק שלכם, לעורך דין העובד עמו במשרד שעשוי להיות גם מתמחה. יש לעמוד על כך שאותו עורך דין ידוע, יטפל במקרה שלכם ולכן אתם משלמים סכומים גבוהים בייצוג. טעות נוספת ידועה היא למצוא עורכי דין על פי סכום הייצוג שאותו הם יגבו. לא כדאי ללכת על מחיר זול, היות וזה מה שיגרום לאי הצלחת המשפט, כאשר עוה"ד אינו ידוע ואינו בקיא מספיק בסדר הדין הפלילי על כל משמעויותיו.

פישר חן בכר - היכנסו להתרשמות מטבלאות הדירוג של עורכי הדין המובילים ומה תחום ההתמחות שלהם.